Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Windows, δεν σας αλλάζω με τίποτα!

Αιώνιο το ερώτημα, με φανατικούς υποστηρικτές σε κάθε μεριά: ποιό λειτουργικό σύστημα είναι το καλύτερο, τα Microsoft Windows ή τα Mac OS?


Ο Δόκιμος, ως απλός και ταπεινός άνθρωπος του Θεού, έχει μάθει με τα Windows του, αυτά ξέρει, αυτά εμπιστεύεται. Του αρέσουν οι παραξενιές τους, το γεγονός ότι καμιά φορά κολλάνε, ότι κάποτε πρέπει να βγάλεις και τη μπαταρία για να φτιαχτεί το πρόβλημα. Είναι μαζόχας, ναι. Μπορεί να μην συμπαθεί τη μούρη του Bill Gates (και να ζηλεύει λίγο τα λεφτάκια του) αλλά τα προιόντα του τα προτιμά.

Ο Στηλίτης πάλι, ξεκίνησε κι εκείνος με Windows αλλά στην πορεία σαγηνεύτηκε από τα φανταχτερά φωτάκια, τους γρηγορότερους επεξεργαστές και τα design-άτα μοντέλα της Apple και πούλησε την ψυχή του στον Steve τον Jobs (R.I.P.)... Πλέον, έχει γίνει θιασώτης των Mac και προσπαθεί να με πείσει με διάφορα μέσα να γυρίσω κι εγώ την πλάτη στην τεχνολογία που με μεγάλωσε και με έκανε χρήσιμο άνθρωπο στην κοινωνία.

Αλλά όχι (ακόμα)! Δεν θα υποκείψω τόσο εύκολα! Ιδού μερικοί λόγοι που τα Windows παραμένουν για μένα πρώτα σε προτίμηση:










Οι μοναδικοί λόγοι που θα μας έκαναν ίσως να σκεφτούμε να αλλάξουμε λειτουργικό σύστημα είναι αυτοί:


Αν και κάτι τέτοια, στο χωριό μου τα λένε αθέμιτα μέσα... :)

Εσείς αλήθεια τί χρησιμοποιείτε?

4 σχόλια:

paraxeno pirouni είπε...

Α εσύ είσαι εντελώς παραδοσιακός, και Windows και Internet Explorer! :)
Εξαρτάται πάντως τι θέλεις να κάνεις, ποια προγράμματα είναι για που, κτλ
Προς το παρόν είμαι κι εγώ παραδοσιακή: Windows!

Άσχετο, αλλά επειδή έχει να κάνει και με θρησκευτικά και με αγγλικά.. σε θυμήθηκα!
http://estarian.blogspot.com/2011/10/blog-post_19.html

;)))

Dokimos είπε...

Xaxa, nai, eimai paradosiakos (pros to paron) alla me prosbaleis gia ton perihghth!!! Mallon se mperdeye to keimeno. MONO Alepou xrhsimopoiw! Exw k apodeixeis:

http://stilitis.blogspot.com/2009/11/5.html

Poly asteio to link sou gia to Thibet! Kati typoi ekei exw theloun entatika mathimata epeigontws :)

Chalice είπε...

Όταν μου κάνουν εμένα τέτοιες μαγκιές τα windows - ακόμα κι όταν έχω πατήσει το power off στον υπολογιστή - δεν μασάω... Κλείνω το UPS!!! R.I.P. :P

Dark Chef, πράγματι πολύ καλό το link με τις καλόγριες - νάνους :D

Dokimos είπε...

Geia sou Chalice sklhropyrhnike!! :0)