Πέμπτη 23 Αυγούστου 2007

Επέστρεψα (Παναγία μου βόηθα να περάσει και αυτός ο χειμώνας)

Πάνω που άρχιζα να παίρνω το κολάι του παραθαλάσσιου στύλου ένιωσα (τηλεπαθητικά εννοείται) την ανάγκη των πιστών μου και είπα να μην τους εγκαταλείψω άλλο στην τύχη τους...
Μετά λύπης μου πληροφορήθηκα ευθύς μόλις άνοιξα τον θείο τούτο ιστότοπο οτι το τέκνο μου που είχα αφήσει στο πόδι μου τον ηλιόλουστο τούτο μήνα το έριξε στο ... και παραμέλησε την ενημέρωση του. Anyway που λένε και οι βάρβαροι επισκέπτες τούτου του τόπου... Συγχωρεμένος γιατί βρίσκεται έν πνευματική συγχύσει...
Για να επανέλθω στα δικά μου, το θέρος βοήθησε τις πνευματικές μου αναζητήσεις. Ως αποτέλεσμα αυτού -πρώτα ο Θεός- οι διδασκαλίες που θα σας κρατήσουν συντροφιά φέτος θα έχουν, ας το πούμε, μια ευχάριστη ποικιλία. Πώς θα απφύγουμε τις ηδονές κτλ. Οι μυημένοι το έπιασαν το νόημα αμέσως.
Λοιπόν θα αρχίσω με κάτι που το έχω φρέσκο.

Αγαπητοί συνοδοιπόροι εις τις εθνικές οδούς συνιστώ σύνεση. Ωραίο το γκάζωμα αλλά οι ταχύτητες πάνω από 150 εκτός από χέρια και καρδιά εσχάτως απαιτούν και γερή τσέπη. Φύλακες των δρόμων μετά ηλεκτρονικών ανιχνευτών ταχύτητος εργάζονται νυχθημερόν. Το θετικό είναι ότι μέχρι την παραπάνω ταχύτητα δεν πολυασχολούνται και ορθά για να τα λέμε όλα. Από κει και πάνω ... εεεε τί να πω σωστά κάνουν. Είπαμε παν μέτρον... Επίσης μια και τοφερε η κουβέντα τελευταία παρατηρώ οτι έχει μειωθεί ο αριθμός των ατυχημάτων. Εκτός από κάποια μικρά δηλ όχι νεκροί και τραυματίες, δε βλέπεις τα φρικιαστικά που ήταν απίθανο να μην πετύχεις σε μεγάλες εξόδους σε ολόκληρη την Ελλάδα. Φτου φτου βέβαια μην το γκαντεμιάσω.

Αυτά προς το παρόν.
Καλή επαναφορά να 'χουμε.

1 σχόλιο:

Dokimos είπε...

Daskale kalws irthes!Synexizw tis metanoies ina me sygxwreseis pou amelisa to stylo kata ti diarkeia tis apousias sou k yposxomai na epanelthw syntoma epi to ergon!
Gia tous ametanoitous Sumacher ti na pw, oi kameres taxititas einai organa tou thymou tou Kyriou, opote as lavei o katheis ta metra tou!