Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2007

Παιχνιδάκι

Thanks για την πρόσκληση george@ πάνω στη στιγμή που σκεφτόμουν το επόμενο μπλογκο-δημιούργημα. Λοιπόν για να τα ξαναλέμε στους ακόμα μη-μυημένους το παιχνίδι λέγεται 'Το Παιχνίδι των Πέντε' και ζητά από τον προσκεκλημένο να γράψει πέντε προσωπικά χαρακτηριστικά και να προτείνει άλλους πέντε μπλογκάδες να κάνουν το ίδιο.
Άγιος άνθρωπος εγώ… θα προσέξω…

1. Ρίχνω πολύ προσευχή μπας και αποτρέψω τους πειρασμούς να μου πάρουν το μυαλό τελείως. Πιστεύω ότι αν αφήσω τον εαυτό μου τελείως ελεύθερο θα καταλήξω ή στο Δαφνί ή στη στενή. Έχω μια αίσθηση ότι δεν είμαι ο μοναδικός…
2. Το πατάω λίγο με το τέριος (γιατί είναι γερό αμάξι και γρήγορο:-ρ) όταν έρχομαι στα βουνά για να στήσω το στύλο.
3. Έχ μια αρρώστια να θέλω να σώσω τον κόσμο. Μάλλον προς ματαιοδοξία το κόβω, δηλαδή υπερβολική φιλοδοξία (για να γίνω διάσημος, να τα κονομήσω και να λέω στα εγγόνια μου ότι και γω κάτι έκανα).
4. Δεν μου πολυαρέσει η δουλειά (ίσως δεν έχω βρει την κατάλληλη ακόμα) και την έχω βρει με το στυλιτιλίκι. Ούτε τρέξιμο, ούτε άγχος αλλά αραλίκι, αμπελοφιλοσοφία και δίαιτα. Το τελευταίο κάποιες φορές δεν είναι και τόσο καλό αλλά είχα πάρει κάποια κιλά τελευταία.
5. Περιγράφω έναν ερημίτη γιατί έτσι ίσως ξεχαρμανιάσω και δεν την κάνω για τα βουνά πριν τα τριάντα μου.


Ωραία ας προτείνω τώρα:

Συντοπίτης dokimos
Greektrappist
Brutus_tribellius (το γαλανόλευκο δίδυμο του ζύθου)
Mafalda
Κασσιόπη

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Agaphte stiliti vlepo pos 3ereis polu kala poios eisai kai pou pas, de xreiazetai omos kai su re paidi mou na aneveis sto stulo gia na xaseis kana kilo. ante, kalh proseuxh!!

mafalda είπε...

Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση, στην οποία ανταποκρίθηκα ήδη!
Καθώς όμως είμαι κομματάκι γαϊδούρα εκ γενετής αργώ να εμφανιστώ στα σχόλια!!!

stilitis είπε...

@mhtso τι να κάνω όλα τα άλλα τα δοκίμασα.
@mafalda α)παρακαλώ και β)υπερβολές...